آخرین خبر های رئال مادرید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آخرین خبر های رئال مادرید
نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 909
نویسنده : kahkeshani

میخوام بیشتر در کنار این ستاره ها بازی کنم هر جا مربی بخواهد بازی میکنم

 

خامس رودریگز در مورد اولین دیدار رسمی خود با رئال مادرید و و اینکه در همین تجربه اول، فاتح سوپرکاپ اروپا شد، صحبت کرد.

بنا به گزارش Marca، هامس می گوید که بازی در کنار بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو - که شب گذشته زننده هر دو گل تیمش مقابل سویا بود - احساس خوبی ایجاد می کند.

ملی پوش کلمبیایی در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: "نه تنها بازی در کنار کریستیانو، بلکه امیدوارم تا بتوانم خیلی بیشتر با تمام این ستاره ها بازی کنم... امیدوارم که بتوانم به زودی با این باشگاه بزرگ هماهنگ شوم.این یک چیز منحصر به فرد است که هرگز فراموش نخواهم کرد. این بسیار سریع بوده است، اما زمانی که یک فرد بالغ است، همه چیز آسان تر می شود. من هرکجا که مربی بخواهد بازی خواهم کرد - پست شماره 8، شماره 10 و یا به عنوان مهاجم..."

http://setfa.net/images/w4mrtx7fku43agi7pdo2.jpg




:: موضوعات مرتبط: آخرین خبر های رئال مادرید , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: